Janus Hoekstra - Jij Bent Van Mij - Sunflower Promotion

PROMO NEWS

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

25.5.24

Janus Hoekstra - Jij Bent Van Mij


Het heeft even geduurd, maar Janus Hoekstra lanceert aanstaande vrijdag de opvolger van “De Laatste Sirtaki”, “Jij bent van mij”. De Brabantse zanger uit de stal van Henk Damen heeft daarmee weer een echte zomerkraker te pakken. Een zomerliedje in een modern jasje, dat het zeker goed zal gaan doen. De feestzanger is er dan ook maar wat blij mee.

 Aanstaande zondag is in Café Briljantje de feestelijke presentatie en de zanger kan niet wachten totdat het zover is. De zingende stratenmaker, want in het dagelijks leven is hij dat is een graag geziene gast op feesten en partijen, overal in het land. Hij heeft over optredens dan ook niet te klagen. Al meer dan twintig jaar timmert Janus Hoekstra aan de muzikale weg en met dit uptemponummer zal hij ongetwijfeld de harten van het publiek weten te veroveren. 

Met “Ik heb jou niets te zeggen”, wist hij een succes te scoren en uiteraard hoopt hij dit te evenaren met “Jij bent van mij”. De bijpassende clip werd geheel in sfeer gemaakt in Breda op een boot, hetgeen het sfeertje benadrukt.

Quelle: Bling Music B.v
Label: © Bling Music B.v

Post Top Ad

Responsive Ads Here