Frank Heesen - Vergeef Me


Een spijtbetuiging aan zijn kinderen, omdat de relatie met hen door zijn eigen toedoen niet optimaal is geweest. Een levenslied kan niet echter zijn dan dit, zo omschrijft zanger Frank Heesen zijn nieuwste single “Vergeef me”. Wederom een productie van Bling Music van Henk Damen. Op vrijdag 21 juni komt de single uit en zal de clip ook te zien zijn op You Tube. Frank Heesen timmert al geruime tijd aan de muzikale weg. 

Onder de naam Frank van Amstel heeft hij al diverse singles uitgebracht, waaronder: “Zie jij de voordeur daar” en “Verloren tijd”. “Vergeef me” heeft de zanger onder zijn eigen naam gelanceerd. De zanger is dankbaar dat hij zijn kinderen weer spreekt. “Ik stuurde het nummer en sinds dat moment hebben we weer contact, daar ben ik enorm dankbaar voor. Ik heb fouten gemaakt en onder andere door dit nummer wil ik die rechtzetten”.

Quelle: Bling Music B.v
Label: © Bling Music B.v