Wilbur Zitman - Jij Bent Mijn Lief - Sunflower Promotion

PROMO NEWS

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

7.6.24

Wilbur Zitman - Jij Bent Mijn Lief


Jij bent mijn lief’ is het nieuwste nummer van Wilbur Zitman. De intro ‘Jij bent geen droom, jij bent geen engel, jij bent mijn lief…’ maakt meteen duidelijk dat Wilburs nieuwe single een liefdeslied betreft, en wel een autobiografische love song. Wilbur zingt namelijk recht uit het hart over zijn liefdesrelatie die na 25 jaar in zwaar weer verkeerd.

De muziek is gebaseerd op het nummer ‘Until It's Time for You to Go’, dat in 1965 is geschreven door American singer-songwriter Buffy Sainte-Marie en daarop meermaals met succes is gecoverd, onder andere door Neil Diamond en Elvis Presley, en nu ook door Wilbur Zitman. Echter, niet een-op-een vertaald, Wilbur maakte namelijk, samen met neef en beste vriend Hans Zitman en met producer Roy Otters, een Nederlandstalige bewerking van het nummer. Roy voegde ook de perfecte sound toe en verzorgde de eindmix. Wilbur zong het nummer vrijwel in een keer goed in. Zo is zijn nieuwste creatie tot stand gekomen.

Wilburs repertoire varieert van carnavalskraker tot aan rock & roll en Elvis ballads. De muziek van Elvis boeit hem enorm. Telkens weer ontdekt hij een onbekend pareltje uit de dik 700 nummers die Elvis produceerde. Van zo’n verborgen single maakt hij wat nieuws door zijn eigen bewerking erop los te laten. Dat lukte goed met ‘Dans met mij’, de voorlaatste single van Wilbur, die gebaseerd is op ‘Kiss Me Quick’ van Elvis. Ook met ‘Jij bent mijn lief’ is dat wonderbaarlijk goed gelukt. Het is vooral een heel persoonlijk lied over de liefdesproblemen waar Wilbur op het moment mee kampt.

Jij bent mijn lief’ is vanaf … juni te zien en te horen op www…… , de lokale radiostations en bij de streamingdiensten, zoals: Spotify, Itunes en Youtube.

Quelle: Artiesten Promotie

Post Top Ad

Responsive Ads Here