Claude Vindevogel - Vriendschap Met Jou Is Meer Waard Dan Goud - Sunflower Promotion

PROMO NEWS

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

12.10.24

Claude Vindevogel - Vriendschap Met Jou Is Meer Waard Dan Goud


“Als er alleen liefde zou bestaan, was er van haat en oorlog geen sprake” DIKSMUIDE – Met dertien liedjes van eigen hand, brengt Claude Vindevogel zijn eerste album uit. Muziek beweegt als een rode draad doorheen het leven van de 53 jarige singer songwriter uit het West-Vlaamse Diksmuide. Zijn muzikale carrière kreeg afgelopen zomer een duw in de rug met een optreden tijdens de opnames van Ment-TV. “Mijn huis” werd ondertussen meer dan 48.000 keer gestreamd. 

“Vriendschap met jou is meer waard dan goud” wordt als eerste single uit het album uitgebracht. Voor dit nummer werd een videoclip opgenomen. “Dit lied vertelt over de hechte vriendschap, die vaak sterker is dan passionele liefde, die kort van duur kan zijn. Diepe vriendschap is een zeldzaamheid en echte vrienden tel je op één hand. Mensen, die door het vuur gaan voor elkaar zijn als goud en koester je voor een heel leven.” “Mijn muziek zweeft tussen kleinkunst en pop. 

Vanuit mijn klassieke opleiding hecht ik veel belang aan instrumenten zoals strijkers, gitaar, piano, blazers, percussie, mondharmonica. In mijn muziek hoor je nauwelijks elektronische instrumenten.“ “Ik probeer een sound te creëren, die de mensen meteen aan mij laat denken. Wie de dertien liedjes van het album beluistert, zal er in elk geval een bepaalde muzikale stijl in herkennen, een stijl, die ik graag persoonlijk houd en mij onder een bestaande sound indeelt. Als dit gevoel aanwezig is bij mijn publiek, beschouw ik dit project als volledig geslaagd.” 

Quelle: Artiesten Promotie
Label: © JMR Records

Post Top Ad

Responsive Ads Here