Promo News

Julie - Voltooid Verleden Tijd


Hey, Ik ben Julie. Misschien ken je mij van TIK TOK 

Ik post al sinds 2020 video’s op TIK TOK en haalde ooit eens 25 miljoen views! Gek hé! Dansen, zingen, muziek maken op piano en gitaar, teksten schrijven: dat is wat ik wil.
Werken aan teksten en muziek leert mij de wereld beter begrijpen en ordent mijn gedachten. Het maakt ook dat ik echt luister naar anderen. Alleen zo ontstaat echte vriendschap. Ook met jou?

Mijn eerste song komt uit op 12/09/23: VOLTOOID VERLEDEN TIJD.  Deze up tempo pop/rock song gaat over afsluiten van minder leuke momenten en helemaal gaan voor mijn eigen droom en wens.

Dat wil jij toch ook?  Ik heb nog andere songs klaar, maar da’s voor binnenkort. Zit je in een dipje of heb het even kwaad? VOLTOOID VERLEDEN TIJD zet je terug op pad. We hebben allemaal wel eens complexe gevoelens die we niet kunnen plaatsen. Met VOLTOOID VERLEDEN TIJD breek ik uit mijn cocon! Ik hoop voor jou het zelfde!!

Quelle: Rebeat - Music Enterprise Services
Label: © De Donder Music

Keine Kommentare