Frank Hoek - Kus Me Voor De Laatste Keer - Sunflower Promotion

PROMO NEWS

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

9.27.2024

Frank Hoek - Kus Me Voor De Laatste Keer


Wie kent het nummer nou niet: “Kus me voor de laatste keer”, in 1970 uitgebracht door “De Four Tak”, een ballad, die nu is omgetoverd tot een hedendaags uptempo nummer door Frank Hoek. Het idee ontstond in de studio van Kees Tel, waar de zanger aanwezig was om een ander nummer op te nemen. “Dit is echt een fantastisch nummer dat past bij deze tijd.

 Je kan het een beetje vergelijken met de Engelbewaarder, dat was eerst ook een ballad en je kan nergens komen of het staat wel in de playlist. “Kus me voor de laatste keer” kan ook die potentie hebben. Ik zing het nummer nu al tijdens optredens en echt iedereen zingt mee, dat is echt super leuk”. Frank Hoek wordt er zelf helemaal enthousiast van. Het nummer is geproduceerd en gearrangeerd door Kees Tel. De bijpassende clip is een productie van Remco de Vaan.

 Vorig jaar bracht de zanger nog “Ik was opeens Verliefd op jou” uit, ook een vrolijk uptempo nummer met een dubbele bodem in verband met een voorbijgaande liefde. Op het moment wordt er ook hard gewerkt aan een nieuwe carnavalskraker, samen met Sjef van Creij, een gelegenheidsduo dat met carnaval ervoor zorgt dat het dak eraf gaat. Volgens Frank Hoek kan ook “Kus me voor de laatste keer” het tijdens de carnaval goed gaan doen. “Dat is tenslotte een echt kusfeest. Ik geloof wel dat het een hit potentie kan worden”.

Quelle: Artiesten Promotie

Post Top Ad

Responsive Ads Here